Tema: Re: Reikia patarimo dėl pirkimo ebay
Autorius: MR
Data: 2015-09-29 15:25:49
eBay Customer Support has reviewed the case and made a final decision. We've considered the case carefully and decided not to issue you a refund. We're sorry this didn't work out.


"Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message news:mudv3d$ge7$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar tikrai case closed?
> 
> "MR"  wrote in message news:mudui6$g44$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Žinau, kad būsiu apdrabstytas purvais, bet gal ir kokią protingą mintį kas 
> nors pakiš :)
> 
> Žodžiu, situacija tokia: nuperkamas ebay.co.uk daiktas už 150 svarų. Iškart 
> apmokama Paypal. Pardavėjas daiktą išsiunčia su tracking number į Vilnių, 
> Lietuvą. Po 10 dienų daikto negauta. Tracking info ebay puslapyje rodo 
> daikto vietą: Neuenstein-Aua, Litauen. Tada dar po kelių dienų tracking info 
> rašo: nepristatyta, nerastas gavėjas. Dar po kelių dienų: delivered, Neuss, 
> Germany. Visa tai įvyko prieš 3 savaites. Nei pinigų, nei daikto. Ebay 
> resolution centras parašo: pardavėjas pateikė čekį, kad daiktas išsiųstas, 
> pinigų negrąžinsime, case closed. Pardavėjas sako, aš išsiunčiau, case 
> closed.
> 
> Ką daryti? Susitaikyti su +200 eurų praradimu ir niekad nepirkti ebay? Blyn, 
> siuntimas kainavo 25 eurus!
>