eBay Customer Support has reviewed the case and made a final decision. We've considered the case carefully and decided not to issue you a refund. We're sorry this didn't work out. "Linas Petkevičius" <linas@REMOVElekiam.lt> wrote in message news:mudv3d$ge7$1@trimpas.omnitel.net... > Ar tikrai case closed? > > "MR" wrote in message news:mudui6$g44$1@trimpas.omnitel.net... > > Žinau, kad būsiu apdrabstytas purvais, bet gal ir kokią protingą mintį kas > nors pakiš :) > > Žodžiu, situacija tokia: nuperkamas ebay.co.uk daiktas už 150 svarų. Iškart > apmokama Paypal. Pardavėjas daiktą išsiunčia su tracking number į Vilnių, > Lietuvą. Po 10 dienų daikto negauta. Tracking info ebay puslapyje rodo > daikto vietą: Neuenstein-Aua, Litauen. Tada dar po kelių dienų tracking info > rašo: nepristatyta, nerastas gavėjas. Dar po kelių dienų: delivered, Neuss, > Germany. Visa tai įvyko prieš 3 savaites. Nei pinigų, nei daikto. Ebay > resolution centras parašo: pardavėjas pateikė čekį, kad daiktas išsiųstas, > pinigų negrąžinsime, case closed. Pardavėjas sako, aš išsiunčiau, case > closed. > > Ką daryti? Susitaikyti su +200 eurų praradimu ir niekad nepirkti ebay? Blyn, > siuntimas kainavo 25 eurus! >