Tema: Re: Kiek mokat uz Gala?
Autorius: ABLomas
Data: 2015-09-12 15:21:16
On 2015.09.10 09:31, Dede_Pranas wrote:
> uz ka dar damoket, elementaria sinchronizacija, really?:) nepataiko
> ne sekundem, bet net desimtimis minuciu. sukinet galima, bet manes
> tai nezavi, visai.

O gali normaliai parašyt, kas ten taip negerai?
T.y. nelabai suvokiu problemos esmės. Kad įrašai nepataiko tiksliai į
programos pradžią/pabaigą? Taip, EPG nėra labai preciziškas, dažniausiai
tos problemos yra su bet kuriuo contento tiekėju (t.y. gaunamas programų
sąrašas ne sekundės tikslumu atitinka laidos startą/pabaigą), bet tai
problema bet kokiam provaideriui.
Kadangi buvo minėta, kad čia problema su sinchronizacija (kaip įsisukęs
į ex-GALA TV (dabar jau kitaip vadinas) reikalą iki ausų - nelabai žinau
apie kokią sinchronizaciją kalba eina, tai matyt yra ir geriau
susipažinusių, gal mane pamokins ;-) ir tipo kitur yra geriau - tai
ryškiai bėda ne su pateikiamu programų tinkliuku.
Tai kur? Pasistengsiu perduot tiems, kas tvarko, jei tai realiai yra TEO
specifika. Be bajerio ;-)

> - Lietuvoje apskritai sunkumai su uzsienio kanalu transliuojamu
> kontentu, matyt perka laidas tik dalimis ir kartodami visoki breda
> bando uzpildyti eteri, tai vat galos dvieju savaiciu history parode
> geriausiai koki suda realiai turim, tai cia jai pliusas:)

Čia irgi nesupratau - tipo kad nerodo reklamų užsienio laidų contente?
Ar kažkas kito?