Tema: Re: Kiek mokat uz Gala?
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-09-10 09:33:52
visi tiekejai dalina, bet meganete suletejimas buvo ~10% ribose, tai nelabai
pastebi, galoje greiciai kartais pakrenta iki 40-50%.

del vaizdo kokybes, todel ir sakau, kad reikia normalaus sprendimo su HD
kanalais.

"Dainiushas"  wrote in message news:msok4a$rir$1@trimpas.omnitel.net...

dar vienas liūdesys kai vienoj vietoj turi Gala, lėkštę ir gerą teliką.
Tai pamatai kokia šūdina vaizdo kokybė.

Gi dėl sulėtėjimo tai kitaip negali ir būt, jie gi vieną optikos gyslą
per pasyvų switch'ą krūvai vartotojų prakalinėja.