Tema: Re: Kiek mokat uz Gala?
Autorius: Bronco
Data: 2015-09-09 12:42:53
On 2015-09-09 10:07, Robertas wrote:
> tai pasakiau, kad nuolaidos manes nedomina, man reikia greicio, galiu
> moketi ir daugiau, bet ne uz dsl, zadejo kita savaite paskambint,
> ziuresiu ka pasiulys.

Tarp kitko, bet tavo situacija labai panaši į mano, tik atstumai kiek
kitokie. Mano atveju šviesolaidis gulėjo gal už 40 bėginių metrų nuo
mano namo.

Tai pirmame derybų etape TEO irgi užgiedojo, jog įvadas kainuos apie 520
EUR. Bet man gana nesunkiai pavyko telefonu suderėt, jog tegul jie
padaro įvadą 4free, o aš užsakysiu brangesnį planą. Nes pačioje
pradžioje TEO interneto užsakymo formoje buvau įrašęs Basic
šviesolaidžio variantą, nes dar nebuvo reikalingas internetas pastoviai.
Tada jie man paskambino ir verkė į ragelį, jog jiems įvadas atsipirks
per 10 000 metų :] Tai aš padariau "nuOlaidą" iš savo pusės ir užsakiau
Namai3, o jie nuolaidą iš savo pusės - įvadą padarė nemokamai. Gali ir
tu bandyt kažką panašaus suderėt.

p.s. man net neteko sudaryti 2 metų sutarties, maniau TEO mane spaus,
jog pasirašyčiau ant jos, bet ne :/ Susimokėjau 17 eur už pajungimą ir
esu laisvas kaip paukštis, užtat pasilikau sau manevro teisę juos
paspaust jei staiga prireiktų ar pvz. lengvai pasikeisti planus. Nes
pradžioje tikrai abejojau, ar man ta TEO TV aplamai reikalinga, bet
dabar pripratau, tai kaip ir dzin, tegul būna, netrukdo.