Tema: Re: Kiek mokat uz Gala?
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-09-10 11:19:13
kam pistis su blogesniais sprendimais, jei yra geresniu? mazochizmas?

"PukiS"  wrote in message news:msrc8l$4cu$1@trimpas.omnitel.net...

pasipisk su kokios mikrovisatos gaidiskais priedeliais pultais
kinietiskais - galos atsiprasysi ant keliu klupedamas.

"Dede_Pranas"  wrote in message news:msr83k$16e$1@trimpas.omnitel.net...

jie ir taip yra zenkliai brangesni, nei bet kokia altrnatyva (cia kalbam
apie miesto buta, kur turi bent 5-6 alternatyvas), uz ka dar damoket,
elementaria sinchronizacija, really?:)
nepataiko ne sekundem, bet net desimtimis minuciu. sukinet galima, bet manes
tai nezavi, visai.
teliko as irgi neziuriu, bet man reikia karts nuo karto paziuret kas buvo
rodyta per viena ar kita laida, tai gala atrode, kaip vienintelis irasantis
sprendimas, realybeje pasirode - yra geresniu.

"911"  wrote in message news:msq6pe$o0l$1@trimpas.omnitel.net...

nepataiko todel kad nu normalu realiam etery kiek ten jo imanoma nepataikyt
su sekundem, paskui kazkur kitur tai atsizaidzia.. tiksliau stengiasi
pataikyt y gyva etery - visos kitos moterys meluoja geriau poxui..
uzstatyta kapot nuo nustatyto laiko o ne nuo yraso pradzios ir kapoja, ar
dar reik samdyt papildomus 3 etatus kad ponui tos 5sec neprailgtu? kiek uz
tai damoketum?