Tema: Re: 112
Autorius: Gnusmas
Data: 2014-09-22 10:02:32
viena vakara girti buduliai kaimyno masinai veidrodeli nuspyre, as  netycia
uzmaciau, isvarau laukan  seku is paskos jiems ir skambinu 112.  uzimta
liepia laukti..... prisiskambinau po 6 minuciu. o ten moteriske manes visko
klausineja ir su kompu protokola pildo, as jai sakau  sujunkite su
pareigunais.... aisku dar kokios penkios minutes praejo kol sujuge, o
atvaziavo isvis po 15 minuciu, kai visi jau issiskirste buvo

"krivis"  parašė naujienų news:lvoeqs$ph7$1@trimpas.omnitel.net...

Na bet paaiskink tu man kaip galima emergency tarnyboje laikyti eile. Jei
negali priimti skambucio arciausiai esanti stotis, jis turetu buti
nukreipiamas I kita stoti, juk gal man jau pizda ir uz 3 minuciu busiu pvz
nukraujaves ir be samones. Arba bent jau turetu kas nors atsiliepti ir
ivertinti pagalbos reikalinguma, jei jis nedidelis, tada statyti I eile, o
ne po defaultu visus.