Tema: Re: 112
Autorius: PxYra
Data: 2014-09-20 00:18:44
nu ka tu cia pasakoji pasakas apie olandus, pats ten gyvenau ir ne karta tuo
kelkrasciu ejau ir diena ir nakti, nieks nieko ten neprisipisa aisku ne
greitkeliuose ir ne aplinkeliuose
o ka tu siulai traktoriui daryt 50-100km lanksta vardan tavo geroves? o jei
jis pakeles sienavo toje autostradoje, kaip siulai jam is ten isvaziuot?
teoriskai turetu tralas atlekt ir nuvezt bet realybe pas mus kitokia, pagal
traktorius randas kokiam kaime o jo laikina darbo vieta salia autostrados uz
tarkim 15km, manai samdys kas trala kad veziot ten ji?