Tema: Re: 112
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-09-21 23:46:48
On 2014-09-21 20:52, Dainiushas wrote:
> jojo, džondyras su sudvigubintais ratais žolę šienavo.
>
> ne per ilgai toj olandijoj gyvenai?

Negyveno jis ten, negyveno. Butu gyvenes, nesamoniu apie olandija
nerasinetu... Nes ten siaip keliese pasivaiksciojus miske ir ieskant
vietos, kur galima issikepti desreles ant griliaus, prisistate policija
ir paaiskino, kad vaikscioti galima tik asfaltuotu misko keliuku, o
desreles kepti tik pamiskeje. Miske - nu, nu, nu. Ir nors tam desreliu
kepimui pries tai buvo gautas misko savininko leidimas...

Audrius K.