Tema: Re: 112
Autorius: Ignas
Data: 2014-09-21 14:37:41
o mano panasi: maciau kaip girtutelis fuksu pereina viena laisves pr. puse
ir nukrenta gyvatvorej, uz 150m greiti matuoja zaliukai. paskambinu ir
pasakau situacija, kad zalioj skiriamojoj juostoj ka tik labai pavojingai
kirtes gatves dali guli girtuoklis, o salia policija patruliuoja - po 3 min
zaliukai dingsta, per ~valanda gulinciu nieks nesusidomi (turbut issimiegojo
ir nuejo, nebesekiau eigos)...

"Shlipsas" <shlipsasMESTI@gmail.com> wrote in message
Mano patirtis irgi priesinga. Karta pranesus apie itartinai vairuojanti,
galimai girta vairuotoja, man pora kartu net skambino kur ir kada paskutini
karta maciau, o geros valandos begyje perskambino ir pranese kad rado ta
vairuotoja, jis pensijinio amziaus ir galimai todel atrode itartinas
vaziavimas.
O apie telefono linijas tai normalu - reik tik laukt ir nepadet ragelio,
"stoveti" skambinanciuju eileje. Jei psihuosi, padesi ir vel skambinsi -
stosi i eiles gala ir lauksi dar ilgiau.

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96