Tema: Re: Elektrenu marios ir vandens motociklai
Autorius: CodeC
Data: 2014-08-10 10:08:00
On 2014.08.08 18:21, KEdas wrote:
> Nuvažiuok į Olandiją. Aš pats bijau šunų ir nemėgstu juos dievinančių
> šeimininkų, tačiau ten niekada dėl palaidų šunų nekilo problemų. O
> pririštų šunų ten nemačiau visai. Matyty yra kažkokie testai šunims ir
> nestabilios psichikos gyvūnų tiesiog neleidžiama laikyti.

nesamone nuo pradziu i pabaigos.
pradedant tuo, kad suo tera gyvunas, kurio psichika toli grazu ne pirmoj
vietoj. o del palaidu shunu, tai ju ten tiesiog nera.
kaip ir kitose civilizuotose shalyse. taip pat nera lojanciu kiemuose ir
tuo labiau butuose. praktiskai visi laikantys shunis turi antkaklius
elektroshokus, kurie neleidzia shuniui lot. pas mus deja vis dar
'draugu' is rytu palikimas - kas ka nori, tas ta daro. visiems viskas px.