Tema: Re: Elektrenu marios ir vandens motociklai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-07-29 10:40:31
    Labiau klausimas gal ne del priziurejimo. Labai nustebsiu, jei tavo
labradoras pliaze visa laika su pavadeliu ir antsnukiu. Argumentas - "jis
pas mane geras" turbut pats supranti, kad niekinis. Kitas niuansas, kad pas
mane irgi panasaus dydzio ir kailio fakturos shuo. Ir zinau, kas buna, kai
jis islipes is vandens dar pavaiksciojes ar atsigules ant smelio nusprendzia
pasipurtyt. 12-15 kvadratiniu metru buna tiesioginio pataikymo zonoje. Jau
nekalbant apie tai, kad tas vandens ir smelio kalnas tikrai netycia kazkam
uzlips ant kilimelio ar panasiai.

    O siomis dienomis, kai +30, tai tuo labiau - pasigaileti shuns reiktu.

"Darko"  wrote in message news:lr7ifo$crb$1@trimpas.omnitel.net...

Debilas tu pats. Man rodos, mano labradoras daug labiau prižiūrėtas ir
švaresnis, nei dauguma prie to paplūdimio ateinančių idiotų ar bomžų, kurie
plius šlapinasi dar į vandenį. Iš kur ta nesveika neapykanta šunims?