Tema: Re: Elektrenu marios ir vandens motociklai
Autorius: Darko
Data: 2014-08-08 13:27:08
Atsiprašau už reagavimo laiką. Retai užeinu. Paplūdimy mano šuo visada su
pavadėliu, jeigu yra svetimų žmonių, bet šiaip į paplūdimius viešus retai su
šunimi vaikštome, labiau varome į kaimą prie ežero, kur jį paleidžiu.
Nepritariu palaidiems šunims. O antsnukio labradorui nedėjau ir nedėsiu
gyvenime, turint omeny jo būdą, tai yra šuns kankinimas. O per keturis metus
nieko nėra nuskriaudęs, nes atsakingai žiūriu ir į vedžiojimą.