Tema: Re: Elektrenu marios ir vandens motociklai
Autorius: 911
Data: 2014-08-01 11:06:08
tai vat apie tai ir kalba, kad vienam jo labradoras svarbesnis ir geresnius uz zmogu kitam jo x6 su vandens mocu neblogesnis.
Normalus zmones ir neplaukioja tuose plezuose, nes ten neydomu, nera ka veikt, draudziama ir dar +pavojinga.
Plaukioja buduliai kur pirma kart pasiskolino is turtingesnio draugelio ir truksta demesio koks jis krutas...
o su sunim visai kitaip, ju seimininkai kazkaip ytiki tuo nezemisku tarpusavio rysiu ir jis pasidaro auksciau uz viska.. ka  puikiai parodo Darko komentaras.