Tema: Re: sergantys vaikai darželyje
Autorius: do
Data: 2013-10-03 12:29:43
Pas mane 3 darzelinukai, tai zinoma tema. Pernai sirgo kokius 3kart ir
manau, kad visus kartus darze uzsikrete. Pokalbiai su aukletojom vaisiu
nedave, tik papasakojo, kad buna tokiu atveju, kad mama verkdama duoda
aukletojai 20 litu ir palieka akivaizdziai serganti vaika, sakydama kad
neturi jo kur palikti... Liudna situacija, bet, manau, reikia su tuo kazkaip
kovoti. Ziuresim kaip cia bus siais metais....