Tema: Re: sergantys vaikai darželyje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-10-03 12:19:25
Ziurim ish kitos puses. Jei tevai palieka vaika su argumentacija "jo -
vaikas serga, bet neturiu kur padeti, todel vedu", kaip ir nelieka
pretenziju Dainiushui, ar vaikas paliktas sveikas, tik biski
snargliuojantis, nes tevai kaip ir sutinka, kad kitomis aplinkybemis paliktu
vaika namie . Ir taip - sergancio vaiko tevas issprendzia savo problema
palikdamas toki vaika grupeje. Bet vienas niuansas - jei susirgs mano
vaikas, jau ash turesiu galvot, kaip neiti i darba. O tai reiskia, kad
problema sprendziama grynai mano saskaita. Klausimelis - o kokio bybio?

"rl"  wrote in message news:l2jbvo$8jh$1@trimpas.omnitel.net...

Ok, tau atrodo vaikas ziauriai sergantis (pvz. bega nosis), gydytoja
biuletenio nedave - ka daryti tokioje situacijoje? As nesneku ten apie
karsciuojancius ir kosincius, bet apie elementariai begancia nosi...