Tema: Re: sergantys vaikai darželyje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-10-03 12:24:18
O kurybiskai prieit? Pakabint prie mazojo Dainiuko spinteles rasteli:

"Gerb. Dainiuko kolegos ir ju teveliai. Ispeju kad sergu ypatingai sunkia
tombozis sexualus vulgaris (ar panasiai baisiai) forma. Prasom manes
neliesti, nekalbinti ir i mane nekvepuoti. Ispeju, kad ypatingai pavojingas
esu, sergantiems ivairiomis virusinemis infekcijomis. Atleiskite uz sukeltus
nepatpgumus"

Nu cia daugmaz minciu eiga. Galima gi ir su zelionke istepliot ir pasakyt,
kad kokie vejaraupiai, nu bet o ka daryt - neturi gi kur palikti....

"Dainiushas"  wrote in message news:l2jbc3$7t3$1@trimpas.omnitel.net...

O mane užpisa tėvai, kurie iš darželio daro ligoninę motyvuodami, kad
"na supraskit, neturim kur to vaiko dėt" - čia citata.

akivaizdžiai sloguojantys, čiaudintys, kosintys, paraudusiomis akimis,
turintys temperatūros.