Tema: Re: WiFi namuose. Klausimukas
Autorius: Laimis
Data: 2013-02-15 20:57:52
Linas Petkevičius rašė:
> Mane tai labiausiai 1420.40575177 MHz daznis neramina. Kazi, kaip
> ekspertai pasiulytu saugotis nuo jo. Nes poveikis tai siai dienai kaip
> ir neistirtas, kazkaip ramiau miegociau apsisaugojes...

Reliatyvu. Viena yra poveikis kašarui pametėtam iki kokio karinio bliūdo
su keliasdešimt kW galia, kita — foninė šimtųjų mikrovato dalių į cm^2
„apšvita“, kuri savo poveikiu neturėtų būti reikšminga.
Tačiau bendra tendencija yra, deja, vargiai naudinga/palanki sveikatai:
„elektromagnetinis smogas“ buityje didėja ir dar niekada biologiniai
organizmai (su homo sapiens ir jo protėviais priekyje) tokiame NUOLAT
negyveno. Man-made spinduliuotė dramatiškai viršijo natūralųjį
(atmosferiniai reiškiniai ir kosminė spinduliuotė) foninį lygį iš esmės
tik pirmai kartai. Čia jau tik apie foninį lygį (mieste, gatvėje),
nebekalbant apie žymiai stipresnių laukų poveikį šalia aibės šaltinių
buityje.
Kaip bevartysi, tai — šioks toks iššūkis, todėl to sisteminį poveikį
geriausiu atveju ištirs dar po kelių dešimtmečių, nors pirmieji
daigeliai pradėjo kaltis jau ir šiandien.