Tema: Re: WiFi namuose. Klausimukas
Autorius: Kurmis
Data: 2013-02-09 01:22:34
nezinau kam kokie iprociai, bet bute gyvenant naudotis sitom kamerom tai cia
savotiskas iskrypimas. mano supratimu kamera tam kad nereiktu eiti i kambari
ir tikrinti  mazylio. tai saugant jo saldu miega ir ramybe.Bute tas nuo
triuksmo negelbes, nes ir taip daugiabutis kaip viesa vieta, o ziuret i
vaika per kamera, kai anas uz triju metru, nu nezinau.
mes name gyvendami ir vasara lauke migdydami naudojomes garsiniu rysiu ir
tai tik kai kada, nes visvien matai per langa ir girdeti galima nesunkiai,
jei pabunda.

esu pastebejes, kad siais laikais verslininkai labai zaidzia jaunu tevu
jausmais ir prigalvoja visokiu bajeriu, neva be ju kudikis neisgyvens.

Kurmis