Tema: Re: 2004 m. Opel Zafira 2.0 d
Autorius: Eex
Data: 2010-04-01 09:34:24
idomu kaip yra su tais automatu ausinimais? ar visados ji ausina antifrizas?
as kazkodel maniau (jei kalbet apie opel ir i juos detus aisin'us), kad va
tie seni 4-begiai automatai nebuvo ausinami antifrizu. (uztekdavo aptekancio
oro arba dezes tepalo konturo). o vat tos problematiskos dezes dar turejo ir
antifrizo kontura (greiciausiai susieta su bendra variklio ausinimo
sistema).o nelaikydavo butent radiatorius (dezes), is kurio antifrizas
patekdavo i deze ir psio.
tai ka turi galvoje sakydamas, kad deze ir ausinimas skirtingi kuriniai. jei
deze jau turi integruota radiatoriu?