Tema: Re: 2004 m. Opel Zafira 2.0 d
Autorius: Taiikii
Data: 2010-03-29 23:32:29
Buciau as tai +/- atsakyciau, dabar paprase drauges tevas apziuret, tai
noriu apsiklausinet, i ka atkreipti demesi daugiausiai :) Tik zinau, kad jis
prancuzo nenorejo del ju liudnos praeities su elektra. As apskritai situo
reikalu nesidomiu ir kistis nenoriu, tai kriteriju "uz" ir "pries"
nepasakysiu. Gal galetum pavardint savo, kodel P807 pasirinkai?
"flag" <unflag@flag.com> wrote in message
> klausimas ne i tema - o kodel pasirinkai zafira ? pats renkuosi minivena
> tai kol kas linkstu link P807, tik tuo atveju jei automata, tai reikia
> imti tik su 2.2 hdi, o tokie is vis super reti
>
> "Taiikii" <vardutis.pavardutis@gmail.com> wrote in message
>>> automatas. Esu girdejes apie luzinejancius alkuninius ties 200 ar 300