Tema: Re: 2004 m. Opel Zafira 2.0 d
Autorius: Salamaleikum
Data: 2010-03-30 09:16:53
o kodel automatas blogis? pats vazineju su tokia, nieko ten blogo, tik tiek
kad moraliskai pasenes kaip 2004 metu auto - 4 pavaros. Automatas uzknisa
kad ekonomijos sumetimais, pats meto neutralia pavara kai sustoji, o tai
uzknisa norint staigiai startuot - atleidi stabdi ir dar akimirka trunka kol
jis sumasto kad as noriu vaziuot, tada imeta pavara. Jei nera kantrybes ir
iskart nuo stabdzio mini gaza, labai nemaloniai sujungia.