Tema: Re: 2004 m. Opel Zafira 2.0 d
Autorius: eex
Data: 2010-03-30 20:26:17
hm... kazkaip maniau kad aisino automatai baigesi ties ~2000 metais, kai
montavosi i vectras b (benzinines). nuo vectros c lyg ir ejo kito gamintojo
automatai, pas kuriuos buvo bedu su ausinimo skyscio patekimu i dezes vidu.
paskuj pataise atrodo sita buga... bet cia kalba apie vectras c. kaip ten su
zafirom tai gal ir bbz...