Tema: Re: astros g rasojimas
Autorius: kef
Data: 2009-10-15 11:37:22
"Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message
news:hb50sn$60q$1@trimpas.omnitel.net...
> Visi universalai, rasoja pradedant galiniu dureliu langais visas galas.
> Priekis dabar lyg nieko, matyt isdziuvo ten kas nors po kondicionieriaus

> naudojimo vasara, nes pirmomis lietingomis vesiomis dienomis priekini
> stikla uztraukdavo momentaliai, padedavo tik to paties kondicionieriaus
> ijungimas

Va sita momentalu uztraukima saltos masinos prikinio lango irgi daznai
apturiu. Kazkiek padeda pirmoms silimo minutems kaip tik uzdaryt oro emima
is lauko. Galima ir nakciai uzdaryta palikt. Kazkiek padeda, bet nera
reikiamo iprocio. Sutinku, nedadelka.
Kiek maciau nuemes plasmases po langu po kapotu, oras imamas per tokia
"kisene" skardoj, tai gal kondensuojasi ten kas. Nezinau ar ten viduj plikos
skardos, nesove tada i galva paciupinet ar aptrauktas tos skardines kisenes
vidus kokiu plastiku. Gali buti kad siurbia kondensata silant.