Tema: Re: astros g rasojimas
Autorius: Velnias
Data: 2009-10-14 20:13:59
Visi universalai, rasoja pradedant galiniu dureliu langais visas galas.
Priekis dabar lyg nieko, matyt isdziuvo ten kas nors po kondicionieriaus
naudojimo vasara, nes pirmomis lietingomis vesiomis dienomis priekini stikla
uztraukdavo momentaliai, padedavo tik to paties kondicionieriaus ijungimas
(ji ijungus ir galiniai langai greitai pasidaro sausi). Nu o dabar priekini
ir priekiniu duru stiklus nupucia, o galas visas uzrasojes, bet kadangi 5
masinos elgiasi taip pat, tai manau kad kazkokia nedadielka yra toje
vietoje.