Tema: Re: astros g rasojimas
Autorius: kef
Data: 2009-10-08 10:34:13
Pasikartosiu. Recirkuliacijos sklende juda ar uzstrigusi recirkuliacijos
padety? Ar girdimas "servo" variklio judejimas spaudealiojant
laukas-recirkuliacija. Isgirst imanoma tik prie uzgesinto variklio ir
isjungto ventiliatoriaus. Aisku degimas turi buti ijungtas.
Jau rasiau kad zafiroms a ir astroms g prasisuka boschinio "servo"
varikliuko magnetas, varikliukas netenka jegos ir sklende stringa
recirkuliacijos padety. Strigimo pasekme - vazinet imanoma tik su kondiske
arba su pravertais langais.