Tema: Re: astros g rasojimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-14 18:31:09
koks kėbulas? Pastebėjau - pasatas variant'as praktiškai nerasoja, BMW
sedanas rasoja labiau, Citroen'as C2 rasoja smarkiai, be kondicionieriaus
bėda tokiu oru jei dviese sėdi. Skaitau, nuo salono tūrio kažkaip priklauso.

O galinis langas, tai ar ne px, tegul rasoja - gi mygtuko paspaudimu viskas
sutvarkoma :)

Dainius