Tema: Re: Zafira B (2006) 1.9cdti mirksi pakaitinimo žvakių spiralė
Autorius: expresas
Data: 2012-12-19 18:25:48
Dėkui už info, reikia susiruošt ir kuo skubiau keisti termostatą.

Pradžiai pabandysiu priverstinai paleist regeneraciją su op-com,
kaip manai, kaip mano atveju (kai nekaista normaliai) tai būtų 
teisingiausia padaryti?

Įsivaizduoju kad reiktų Pašildyti stovint ir įjungti regeneraciją su opcom.
O tada gal geriau duoti varikliui apkrovos stovint, ar visgi važiuot į 
trasą, bet tada kai dabar taip šalta (-10-15) vėl kris temp iki kokių 50 
laipsniu.

Ir kaip suprasti, kad jau baigtas valymas, tiesiog stebėti kuro sąnaudas?

DYDELIS dėkui už sugaištą laiką :) ir mintis.


2012.12.19 15:10, kef rašė:
> Termostata ant Z19DT pakeist yra ka veikt. Pagal TIS reikia nuimt
> palange po valytuvais, nulupt akuma, akumo loviuka, interkulerio slanga,
> palange po valytuvais, nuleist ausinimo skysti, keleta ausinimo slangu,
> EGR met. vamzdi, EGR ausintuva, na ir galu gale termostata.  Daug
> operaciju del EGR ausintuvo, tokio pailgo daikto tarp variklio ir akumo,
> trukdo prieit prie termostato. Gal galima paprasciau, bet as
> nerizikuociau ka nors sulauzyt ar kreivai idet.
> Apsukos IMHO zemos. 1.8 skaitau minimumu siam varikliui. Jis aisku
> vaziuoja su maziau, bet, bent del EGR'o reiketu laikyt arciau 2k.
> Mirksejima manau galima isjungt priverstinai paleidziant DPF
> regeneration su opcomu. Bet kompas greitai nores vel normalaus DPF
> valymo, nes darant priverstinai jis mano kad ne tik valai filtra bet ir
> apnesi.
> Zvakes prie -10 veikia kokias 3s, nedaugiau. Atrodo tiek pat jei ne
> ilgiau trunka sulaukt kol prasichekina moduliai ir uzgesta tos lempos,
> kurios turi uzgest. Termostata tau svarbiau pakeist ir del sanaudu ir
> del silumos salone, gal ir DPF susitvarkys.
>
>
>
> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message
> news:kas7qj$h7c$1@trimpas.omnitel.net...
>> Dabar ta lempa (spiralė) įjungus degimą vis mirksi ir nerodo kiek
>> ilgai kaitinamos žvakės ryte, tiesiog iš galvos reikia nuspręsti kada
>> kurti.
>> Arba skaičiuoti koki 10 sec. :)
>> Gal tą mirksėjimą eina atjungti laikinai su kinietišku op-comu, kad
>> matyti kada pakaitintos žvakės?
>>
>> Na jo, kažkaip ir aš pradedu įtarti termostatą.
>> Nes šyla tik stovint ir išjungus pečiuką, įjungus pečiuką ar pajudėjus
>> ima vėsti.
>> Ar termostato pakeitimas problematiškas? Pas mane variklis Z19DT, 88 KW.
>>
>> Aktyvių klaidos kodų nėra, veržliarakčio lempa tikrai yra (turiu ir
>> op-com).
>>
>> Na įprastas važiavimas mieste pas mus skaitosi kažkur 1500-2000 ribose.
>>
>>
>> 2012.12.19 09:51, kef rašė:
>>> Termostatui misios. Vaziuojant turi laikyti temperatura. Kamsciuose,
>>> kartais pajudant gali vesti del peciuko. Vaziuojant normaliu rezimu -
>>> ne.
>>> Matyt ir DPF del to neisijungia.
>>>
>>> Kazkur opel serviso instrukcijose buvo paminetos tokios salygos:
>>> 1) variklis veikia >2min po uzvedimo
>>> 2) ausinimo temperatura >70C >2min
>>> 3) nera aktyviu klaidos kodu, susijusiu su DPF!
>>> 4) kartais reikia virsyt tam tikra variklio apkrovos riba.
>>>
>>> 2 punktas abejotinas. Man vakar isijunge vos pasiekus 50C, tiesa tik
>>> islekiau is garazo su pliusine temperatura ir nuvaziavau koki km. Tai
>>> nezinau ar tai butinoji salyga, ar naudojamas kos nors kitas daviklis, o
>>> ne ausinimo.
>>> Del 3 punkto, ar dege kokia geltona lempa pries tai? Ir ar ta lempa nera
>>> issukta pardaveju?
>>> 4 punktas kazkoks miglotas, manau tas "kartais" yra ziema. Kai
>>> kontroleris jungia deginima, jis tarp darbiniu variklio ciklu ipurskia
>>> kuro, kuris nesudegdamas nulekia iki DPF, ten kazkiek prisikaupia ir
>>> kazkuriuo momentu turi uzsidegt. Jei labai salta, matyt padegt DPF buna
>>> sunkiau nei iprasta, todel reikia angliu. Beje, kiek apsuku yra pas jumi
>>> ramus vaziavimas, tikiuosi ne beretiniai 1000-1500.
>>>
>>>
>>>
>>> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message
>>> news:karppq$o2i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Jo, mirksi dabar visąlaik.
>>>>
>>>> Na ką, vakar vakare pabandžiau pavažinėt pusvalandį. Stovint
>>>> pakaitinau iki ~80 laipsniu, lauke rodė -10, pradėjus judėt variklis
>>>> laaaaabai greit aušta ir temp nukrenta iki 50 laipsniu ar mažiau.
>>>>
>>>> Vien jau stovint ir įjungus pečiuką, kad pūstų šiltą vėją į saloną,
>>>> variklio temp ima momentaliai kristi.
>>>>
>>>> Važinėjant neišėjo prisišaukti didesnių kuro sąnaudų (DPF deginimo),
>>>> gal dėl to kad lauke buvo šaltą ir maža darbinė temp.?
>>>> Gal yra kažkokie spec. reikalavimai (pvz darbinė temp min 80 laipnsiu)
>>>> kad prasidėtų DPF deginimas?
>>>>
>>>> Gal čia dar termostate problema, kad nepašyla? Kaip jį patikrint?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2012.12.18 12:34, kef rašė:
>>>>> turetu mirkset vel, bet negarantuoju, neteko davest iki mirksejimo.
>>>>> Pavazinek. Kai (jei) pastebesi kuro ryjima, visas procesas truks
>>>>> kokias
>>>>> 5-10min. Prie sviesoforu neleisk varikliui ilgai dirbt ant tusciu, nes
>>>>> baigsis anksciau nei reikia.
>>>>>
>>>>> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message
>>>>> news:kapd7v$fip$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Ar ta spiralė vis bandys dabar kažkiek tai laiko mirksėt?
>>>>>> Reikia dabar vakare pakaitinus mašiną pralėkt kiek supratau...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2012.12.18 11:16, kef rašė:
>>>>>>> Tai ijungi radija, spaudi ir laikai settings apie 10 sekundziu iki
>>>>>>> supypses. Tada BC 5xkart atrodo, kol gausi vaizda kuriame yra
>>>>>>> cooling
>>>>>>> (temperature). Kaip patikrint ar gerai veikia termostatas speju
>>>>>>> sugebesi.
>>>>>>>
>>>>>>> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message
>>>>>>> news:kapags$aj9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Jo, mygtukai yra.
>>>>>>>> Tai va, kad ne pats važiuoju, o žmona. Tiesiog informavo mane kad
>>>>>>>> kažkas darosi.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Variklis gal ir turėjo sušilt, nes kokie 7 km po miestą lėtokai
>>>>>>>> važiuojama iš pradžių (kamščiai ir pan.), o paskui jau kokie 7-8 km
>>>>>>>> trasoje.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2012.12.18 10:31, kef rašė:
>>>>>>>>> Tai jei 15km nuvaziavai, ar susilo variklis? Jau kas kas. bet 70
>>>>>>>>> laipsniu turejo but. Temperaturos stebejimui naudojamas bortkompo
>>>>>>>>> test
>>>>>>>>> rezimas. Yra BC ir Settings mygtukai?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:kap9c7$8f6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Mirksi reiskia turi negesint masinos ir vazinet dugnais kol
>>>>>>>>>> neuzges.
>>>>>>>>>> Gugnais nebutina, bet reikia susildyt iki darbines temperaturos,
>>>>>>>>>> sulaukt kol prasides DPF deginimas ir pavazinet daugiau.
>>>>>>>>>> Mirksi kai
>>>>>>>>>> uzgesini DPF deginimo metu, arba kai ateina paskutiniai sansai
>>>>>>>>>> isdegint DPF. kol neuzsikimso.
>>>>>>>>>> Sanaudos rodo kompas? DPF deginimo metu stovint turi rodyt apie
>>>>>>>>>> 5ltr/val. Vaziuojant juntamai daugiau, pvz 7-12 ltr/100km
>>>>>>>>>> vaziuojant
>>>>>>>>>> lygiu keliu.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:kap7ob$5ru$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Turėtų būti.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 2012.12.18 09:39, Dainiushas rašė:
>>>>>>>>>>>> DPF'as yr?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 2012.12.18 09:25, expresas wrote:
>>>>>>>>>>>>> Sveiki, šiandien ryte nuvažiavus ~15 km, užsidegė ir iki
>>>>>>>>>>>>> sustojimo
>>>>>>>>>>>>> (dar
>>>>>>>>>>>>> apie 1 km) mirksėjo pakaitinimo žvakių spiralė. Ką tai
>>>>>>>>>>>>> reiškia?
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>