Dėkui už info, reikia susiruošt ir kuo skubiau keisti termostatą. Pradžiai pabandysiu priverstinai paleist regeneraciją su op-com, kaip manai, kaip mano atveju (kai nekaista normaliai) tai būtų teisingiausia padaryti? Įsivaizduoju kad reiktų Pašildyti stovint ir įjungti regeneraciją su opcom. O tada gal geriau duoti varikliui apkrovos stovint, ar visgi važiuot į trasą, bet tada kai dabar taip šalta (-10-15) vėl kris temp iki kokių 50 laipsniu. Ir kaip suprasti, kad jau baigtas valymas, tiesiog stebėti kuro sąnaudas? DYDELIS dėkui už sugaištą laiką :) ir mintis. 2012.12.19 15:10, kef rašė: > Termostata ant Z19DT pakeist yra ka veikt. Pagal TIS reikia nuimt > palange po valytuvais, nulupt akuma, akumo loviuka, interkulerio slanga, > palange po valytuvais, nuleist ausinimo skysti, keleta ausinimo slangu, > EGR met. vamzdi, EGR ausintuva, na ir galu gale termostata. Daug > operaciju del EGR ausintuvo, tokio pailgo daikto tarp variklio ir akumo, > trukdo prieit prie termostato. Gal galima paprasciau, bet as > nerizikuociau ka nors sulauzyt ar kreivai idet. > Apsukos IMHO zemos. 1.8 skaitau minimumu siam varikliui. Jis aisku > vaziuoja su maziau, bet, bent del EGR'o reiketu laikyt arciau 2k. > Mirksejima manau galima isjungt priverstinai paleidziant DPF > regeneration su opcomu. Bet kompas greitai nores vel normalaus DPF > valymo, nes darant priverstinai jis mano kad ne tik valai filtra bet ir > apnesi. > Zvakes prie -10 veikia kokias 3s, nedaugiau. Atrodo tiek pat jei ne > ilgiau trunka sulaukt kol prasichekina moduliai ir uzgesta tos lempos, > kurios turi uzgest. Termostata tau svarbiau pakeist ir del sanaudu ir > del silumos salone, gal ir DPF susitvarkys. > > > > "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message > news:kas7qj$h7c$1@trimpas.omnitel.net... >> Dabar ta lempa (spiralė) įjungus degimą vis mirksi ir nerodo kiek >> ilgai kaitinamos žvakės ryte, tiesiog iš galvos reikia nuspręsti kada >> kurti. >> Arba skaičiuoti koki 10 sec. :) >> Gal tą mirksėjimą eina atjungti laikinai su kinietišku op-comu, kad >> matyti kada pakaitintos žvakės? >> >> Na jo, kažkaip ir aš pradedu įtarti termostatą. >> Nes šyla tik stovint ir išjungus pečiuką, įjungus pečiuką ar pajudėjus >> ima vėsti. >> Ar termostato pakeitimas problematiškas? Pas mane variklis Z19DT, 88 KW. >> >> Aktyvių klaidos kodų nėra, veržliarakčio lempa tikrai yra (turiu ir >> op-com). >> >> Na įprastas važiavimas mieste pas mus skaitosi kažkur 1500-2000 ribose. >> >> >> 2012.12.19 09:51, kef rašė: >>> Termostatui misios. Vaziuojant turi laikyti temperatura. Kamsciuose, >>> kartais pajudant gali vesti del peciuko. Vaziuojant normaliu rezimu - >>> ne. >>> Matyt ir DPF del to neisijungia. >>> >>> Kazkur opel serviso instrukcijose buvo paminetos tokios salygos: >>> 1) variklis veikia >2min po uzvedimo >>> 2) ausinimo temperatura >70C >2min >>> 3) nera aktyviu klaidos kodu, susijusiu su DPF! >>> 4) kartais reikia virsyt tam tikra variklio apkrovos riba. >>> >>> 2 punktas abejotinas. Man vakar isijunge vos pasiekus 50C, tiesa tik >>> islekiau is garazo su pliusine temperatura ir nuvaziavau koki km. Tai >>> nezinau ar tai butinoji salyga, ar naudojamas kos nors kitas daviklis, o >>> ne ausinimo. >>> Del 3 punkto, ar dege kokia geltona lempa pries tai? Ir ar ta lempa nera >>> issukta pardaveju? >>> 4 punktas kazkoks miglotas, manau tas "kartais" yra ziema. Kai >>> kontroleris jungia deginima, jis tarp darbiniu variklio ciklu ipurskia >>> kuro, kuris nesudegdamas nulekia iki DPF, ten kazkiek prisikaupia ir >>> kazkuriuo momentu turi uzsidegt. Jei labai salta, matyt padegt DPF buna >>> sunkiau nei iprasta, todel reikia angliu. Beje, kiek apsuku yra pas jumi >>> ramus vaziavimas, tikiuosi ne beretiniai 1000-1500. >>> >>> >>> >>> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message >>> news:karppq$o2i$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jo, mirksi dabar visąlaik. >>>> >>>> Na ką, vakar vakare pabandžiau pavažinėt pusvalandį. Stovint >>>> pakaitinau iki ~80 laipsniu, lauke rodė -10, pradėjus judėt variklis >>>> laaaaabai greit aušta ir temp nukrenta iki 50 laipsniu ar mažiau. >>>> >>>> Vien jau stovint ir įjungus pečiuką, kad pūstų šiltą vėją į saloną, >>>> variklio temp ima momentaliai kristi. >>>> >>>> Važinėjant neišėjo prisišaukti didesnių kuro sąnaudų (DPF deginimo), >>>> gal dėl to kad lauke buvo šaltą ir maža darbinė temp.? >>>> Gal yra kažkokie spec. reikalavimai (pvz darbinė temp min 80 laipnsiu) >>>> kad prasidėtų DPF deginimas? >>>> >>>> Gal čia dar termostate problema, kad nepašyla? Kaip jį patikrint? >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> 2012.12.18 12:34, kef rašė: >>>>> turetu mirkset vel, bet negarantuoju, neteko davest iki mirksejimo. >>>>> Pavazinek. Kai (jei) pastebesi kuro ryjima, visas procesas truks >>>>> kokias >>>>> 5-10min. Prie sviesoforu neleisk varikliui ilgai dirbt ant tusciu, nes >>>>> baigsis anksciau nei reikia. >>>>> >>>>> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message >>>>> news:kapd7v$fip$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ar ta spiralė vis bandys dabar kažkiek tai laiko mirksėt? >>>>>> Reikia dabar vakare pakaitinus mašiną pralėkt kiek supratau... >>>>>> >>>>>> >>>>>> 2012.12.18 11:16, kef rašė: >>>>>>> Tai ijungi radija, spaudi ir laikai settings apie 10 sekundziu iki >>>>>>> supypses. Tada BC 5xkart atrodo, kol gausi vaizda kuriame yra >>>>>>> cooling >>>>>>> (temperature). Kaip patikrint ar gerai veikia termostatas speju >>>>>>> sugebesi. >>>>>>> >>>>>>> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message >>>>>>> news:kapags$aj9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Jo, mygtukai yra. >>>>>>>> Tai va, kad ne pats važiuoju, o žmona. Tiesiog informavo mane kad >>>>>>>> kažkas darosi. >>>>>>>> >>>>>>>> Variklis gal ir turėjo sušilt, nes kokie 7 km po miestą lėtokai >>>>>>>> važiuojama iš pradžių (kamščiai ir pan.), o paskui jau kokie 7-8 km >>>>>>>> trasoje. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> 2012.12.18 10:31, kef rašė: >>>>>>>>> Tai jei 15km nuvaziavai, ar susilo variklis? Jau kas kas. bet 70 >>>>>>>>> laipsniu turejo but. Temperaturos stebejimui naudojamas bortkompo >>>>>>>>> test >>>>>>>>> rezimas. Yra BC ir Settings mygtukai? >>>>>>>>> >>>>>>>>> "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:kap9c7$8f6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Mirksi reiskia turi negesint masinos ir vazinet dugnais kol >>>>>>>>>> neuzges. >>>>>>>>>> Gugnais nebutina, bet reikia susildyt iki darbines temperaturos, >>>>>>>>>> sulaukt kol prasides DPF deginimas ir pavazinet daugiau. >>>>>>>>>> Mirksi kai >>>>>>>>>> uzgesini DPF deginimo metu, arba kai ateina paskutiniai sansai >>>>>>>>>> isdegint DPF. kol neuzsikimso. >>>>>>>>>> Sanaudos rodo kompas? DPF deginimo metu stovint turi rodyt apie >>>>>>>>>> 5ltr/val. Vaziuojant juntamai daugiau, pvz 7-12 ltr/100km >>>>>>>>>> vaziuojant >>>>>>>>>> lygiu keliu. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:kap7ob$5ru$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Turėtų būti. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> 2012.12.18 09:39, Dainiushas rašė: >>>>>>>>>>>> DPF'as yr? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 2012.12.18 09:25, expresas wrote: >>>>>>>>>>>>> Sveiki, šiandien ryte nuvažiavus ~15 km, užsidegė ir iki >>>>>>>>>>>>> sustojimo >>>>>>>>>>>>> (dar >>>>>>>>>>>>> apie 1 km) mirksėjo pakaitinimo žvakių spiralė. Ką tai >>>>>>>>>>>>> reiškia? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >