Tema: Re: Zafira B (2006) 1.9cdti mirksi pakaitinimo žvakių spiralė
Autorius: kef
Data: 2012-12-19 16:10:34
Termostata ant Z19DT pakeist yra ka veikt. Pagal TIS reikia nuimt palange po
valytuvais, nulupt akuma, akumo loviuka, interkulerio slanga, palange po
valytuvais, nuleist ausinimo skysti, keleta ausinimo slangu, EGR met.
vamzdi, EGR ausintuva, na ir galu gale termostata.  Daug operaciju del EGR
ausintuvo, tokio pailgo daikto tarp variklio ir akumo, trukdo prieit prie
termostato. Gal galima paprasciau, bet as nerizikuociau ka nors sulauzyt ar
kreivai idet.
Apsukos IMHO zemos. 1.8 skaitau minimumu siam varikliui. Jis aisku vaziuoja
su maziau, bet, bent del EGR'o reiketu laikyt arciau 2k.
Mirksejima manau galima isjungt priverstinai paleidziant DPF regeneration su
opcomu. Bet kompas greitai nores vel normalaus DPF valymo, nes darant
priverstinai jis mano kad ne tik valai filtra bet ir apnesi.
Zvakes prie -10 veikia kokias 3s, nedaugiau. Atrodo tiek pat jei ne ilgiau
trunka sulaukt kol prasichekina moduliai ir uzgesta tos lempos, kurios turi
uzgest. Termostata tau svarbiau pakeist ir del sanaudu ir del silumos
salone, gal ir DPF susitvarkys.