Tema: Re: Zafira B (2006) 1.9cdti mirksi pakaitinimo žvakių spiralė
Autorius: expresas
Data: 2012-12-19 10:19:22
Jo, mirksi dabar visąlaik.

Na ką, vakar vakare pabandžiau pavažinėt pusvalandį. Stovint pakaitinau
iki ~80 laipsniu, lauke rodė -10, pradėjus judėt variklis laaaaabai
greit aušta ir temp nukrenta iki 50 laipsniu ar mažiau.

Vien jau stovint ir įjungus pečiuką, kad pūstų šiltą vėją į saloną,
variklio temp ima momentaliai kristi.

Važinėjant neišėjo prisišaukti didesnių kuro sąnaudų (DPF deginimo),
gal dėl to kad lauke buvo šaltą ir maža darbinė temp.?
Gal yra kažkokie spec. reikalavimai (pvz darbinė temp min 80 laipnsiu)
kad prasidėtų DPF deginimas?

Gal čia dar termostate problema, kad nepašyla? Kaip jį patikrint?

2012.12.18 12:34, kef rašė:
> turetu mirkset vel, bet negarantuoju, neteko davest iki mirksejimo.
> Pavazinek. Kai (jei) pastebesi kuro ryjima, visas procesas truks kokias
> 5-10min. Prie sviesoforu neleisk varikliui ilgai dirbt ant tusciu, nes
> baigsis anksciau nei reikia.
>
> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message

>>> (temperature). Kaip patikrint ar gerai veikia termostatas speju