Tema: Re: + - VECTRA C
Autorius: Preatorian
Data: 2009-02-11 14:51:03
Na turejau gaves porai menesiu darbi acorda 2004 metu su 2.0 benziniu
motoru. galiu pasakyti kad tikrai savo Opel Vectra 2004 metu 2.2 DTR GTS
nemainyciau i joki accorda, vien jau del man asmeniska, visiskai nepatogiu
hondos sedyniu. IKi kauno nuvaziavus rekedavo pusvalandi pasivaikscioti, kad
kojos atsigautu. na motoras hondos gal ir dinamesikesnis, bet visa kita man
zymiai geriau pas Opeli. Aisq cia gal skonio reikalas ir t.t.

Stabilumo prasme, maniskis GTS variantas turi tikrai kietesne vaziuokle ir
plius 17" ratus, tai ir greitai ir letai vaziuojant problemu jokiu del to.
Na nelygiais keliais siek tiek kietoka, cia jau paprastas Vectros variantas
butu geriau manau :)

kas del gedimu, tai saviske Vectra jau metai kaip eksplotuoju, tai keiciau
tik kaladeles ir tepalus. na bet jau sake servise kad reikes keisti vairo
traukes.