Tema: Re: + - VECTRA C
Autorius: Mr.G.
Data: 2009-02-11 12:37:44
Ir Latvijoje ir Lenkija minimum karta per menesi kertu gerokai virs leistino
greicio
Sakau Tau, man subjektyviai viskas Ok, o Tau bus kazkas ne tas po trojkes.
Gal ir sutikim su tuo, kad pries perkant, reikia isest i masina ir pavazinet
valanda kita, arba dar geriau issinuomot keliom dienom kuo naujesne,
pavazinet, o po to, jei patinka lygint su perkamuoju egzepliorium. Nes kiek
eGzpertu, tiek ir nuomoniu bus, o vazinet paciam :)