Tema: Re: + - VECTRA C
Autorius: Mr.G.
Data: 2009-02-11 11:28:31
Taip, tikrai maniske nedaug ima, kolegos i 9-10 kartais nesutelpa. Del
sanaudu - tai absoliuciai tiksliai, nes auto darbine - kiekviena menesi
pildomi keliones lapai.
Beje pamirsau paminet kad visos Vectros, isskirus maniske eksploatojamos
Lenkijoje (nu ir keliai ten atitinkamai kitokie - apkrovos pakabai
didesnes).

Bet del laikimosi kelyje ne is svieno negirdejau nusiskundimu.
Dainiau, kiek tu su ta Vectra pravaziavai? Gal tau koks dauztas/buginis
egzempliorius pasitaike?