Tema: Re: + - VECTRA C
Autorius: Mr.G.
Data: 2009-02-11 11:59:54
As manau cia pripratimo reikalas, o ne defektas
Ilgiau pavazinejus su Accordu (o tas toks sveikai kietas yra) Vectra atrodo
per minksta.
Bet tas pojutis praeina labai greiai. Siap realiu nesilaikymo ant kelio
faktu neuzfiksuota.
Speju, kad tu kasdien irgi su kazkokia sportiskesne masina vazineji, o ne su
limuzinu :)