Tema: Re: Kaip veikia dyzeliniai varikliai
Autorius: Windozas
Data: 2014-02-28 09:32:16
Lyg ir normos ribose tepalas, bet tiesa nezinau kiek keiciant tepala 
meistras pripyle, reiks bandyt dazniau pastebet.
Antizryzo isipletimo bakelis kai pirkau buvo lyg ir tuscias, bet prispyliau 
iskart ir kolkas lyg nemazeja... variklio temperatura rodoma stabiliai per 
viduri, tai kaip ir neperkaista niekas.

Vaziuojant dumu lyg ir nebuna, tik uzkurus, tai jei tepalas cia pro kuria 
vieta itarti nuoteki? nes internetas sako, kad panasus pozymiai jei per 
kazkokias tarpines sunkiasi tepalas i cilindrus ir uzkurus jis visas 
isdeginamas. Cia isvis logiska? Pro kur ten kas gali sunktis? as 
isivaizduoju cilindru ziedai arba galvos tarpine... kas ten dar yra?

"Dainiushas"  parašė naujienų news:leobvq$jgg$1@trimpas.omnitel.net...

tai tepalo gal?

On 2014.02.27 23:30, Windozas wrote:
> Su salyga kad klientas neatveza galimai brokuoto kuro filtro. Kazka
> minejo apie bloga sriegi... nu nesvarbu. ar gali duminti del to kad
> lievas filtras ir traukia ora? Isvis kokio skyscio tiketina kad gali
> pradet mazet jei dumas baltas, galbut I melynuma....
>
> "Vitas"  parašė naujienų news:leo6vv$gur$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kuro filtro keitimas šioje Mazdoje labai paprastas ir patogus.
> Jokio DPF'o ten nėra, gi 2003 automobilis.
>
>> Hmm, siaip, kai keite kuro filtra meistras kalbejo daugiau
>> keiksmazodziais ir sake kas ta filtra sekantis keis tai uzsip... tai
>> gal ir su oru eina. Gali but del to? Apie suodziu filtra nieko nezinau
>> neismanau, realiai apskritai pirmas dyzelinis ir dar sio amziaus
>> avtomobilius.
>