Tema: Re: Kaip veikia dyzeliniai varikliai
Autorius: Windozas
Data: 2014-03-01 15:38:10
Prasivaziavau ilgesni atstuma, mazeja alyva. Idomiausia kad prie 
intercoolerio radiatoriaus kampo po nakties radau pavarvejima. Kaip taip 
gali but? per intercooleri juk tik oras eina? is kur ten gali but tepalo? 
Dar pastebeta kad EGR lyg dregnas, tepaluotas, bet ten juk ismetamos dujos. 
Lyg pagal logika, tai is turbinos gali begt tepalas i oro padavima? ar ne? 
Bet tokiu atveju vaziuojant paspaudus, kai turba dirba, neturetu but debesis 
dumu? Dar turiu pasakyt kad isigijus tepalas nemazejo, ir dumu nepastebeta, 
kadangi neradau info nei kas nei kada buvo keista, tai pakeiciau ir supyliau 
5w30. Gali but kad per skysta supyliau i sena varinkeli? Dapylinet to paties 
gamintojo 5w40 racijos yra ar belekoks maisymas lygus variklio gadinimui?

"Windozas"  parašė naujienų news:lei1jd$h28$1@trimpas.omnitel.net...

Tiriamas objektas yra mazda6 03' 2.0D 100kw

Priesistore:
Prie salciu nesikure ir nedirbo ant laisvu. Sylant orui, kurimosi problema
beveik isnyko. Bet ant laisvu padirbus uzgesdavo. Po uzgesimo kurdavosi
sunkiai. Spejau kad kuras neteisingas, pripyliau antigelio... rezultate
iskart vos uzsikure, vargais negalais datraukiau iki serviso kur buvo
pakeistas kuro filtras. Po filtro pakeitimo ir kuro bako pripildymo
sklidinai vaziavo pakenciamai. Laikas nuo laiko uzgesdavo ant laisvu, po ko
sekdavo sunkesnis kurimasis, bet kuresi... Sumazejus kuro bako turiniui iki
ketvirtadalio, apciuopiamai sumazejo trauka, padaznejo gesimai ir pasunkejo
kurimasis. Sumazejus kuro bako turiniui iki ~20% masina nebesikuria.
Bambaliu atnesti papildomi 5ltr kuro situacijos nepakeite.

Paaiskinkit prasau kaip veikia dyzeliniai varikliai.
Ar gali nesikurimas buti sugedusio EGR voztuvo pasekme? as kazkaip buvau
isitikines kad EGR tik galiai itakos turi, o kurimasis kaip ir ne prie ko.
Kaip veikia SCV voztuvas, as suprantu kad jis laisvas apsukas priziuri. Ar
gali jis tai veikt - tai neveikt? ar jo neveikimas gali itakoti kurimasi?
kaip isbandyt ar veikia?
Ant kuro filtro tvirtinimo radau mechanine pompa, ja maigant kuras pro
isejimo anga purskia kaip pasiutes. ar to pakanka manyti kad su kuro filtru
viskas gerai ir jis neuzsikises?
Ar gali taip but kad kuro kiekis bake itakotu variklio darba, ta prasme ar
gali but kad penktadalis bako yra nedegus skystis ir jis patenka I varkli
tik kai kuras eina I pabaiga?

Ka dar paprastai buitiskai ar bent be dideliu investiciju butu galima
ismeginti/patikrint/atmest? manau dyzelistam nuvaryt atiduot visada spesiu.

Mastau istraukt visa esama kura bake, gal turit gudriu pasiulymu kaip tai
padaryt? galeciau per ta kuro filtro pumpa maigyt, bet bijau kad po antro
litro keiktis pradeciau :D