o į duslę irgi per kažkur privarva, kad dūmai rūksta? On 2014.03.02 14:49, Fanas wrote: > 5w30 su 5w40 gal nereiktu maisyt, bet is esmes blogiau but neturetu. > kai variklis nuvaziaves 300km, tepalo parasojimai kazkur yra px. > Interkuleris apacioj ane? Tai ziurek, gal kitur leidzia ir atbega kokiu > slangos pavirsium ir lasa ties ten tiesiog. > > "Windozas" <Windozas@gmail.com> parašė naujienų > news:lesns2$jl8$1@trimpas.omnitel.net... >> Prasivaziavau ilgesni atstuma, mazeja alyva. Idomiausia kad prie >> intercoolerio radiatoriaus kampo po nakties radau pavarvejima. Kaip >> taip gali but? per intercooleri juk tik oras eina? is kur ten gali but >> tepalo? Dar pastebeta kad EGR lyg dregnas, tepaluotas, bet ten juk >> ismetamos dujos. Lyg pagal logika, tai is turbinos gali begt tepalas i >> oro padavima? ar ne? Bet tokiu atveju vaziuojant paspaudus, kai turba >> dirba, neturetu but debesis dumu? Dar turiu pasakyt kad isigijus >> tepalas nemazejo, ir dumu nepastebeta, kadangi neradau info nei kas >> nei kada buvo keista, tai pakeiciau ir supyliau 5w30. Gali but kad per >> skysta supyliau i sena varinkeli? Dapylinet to paties gamintojo 5w40 >> racijos yra ar belekoks maisymas lygus variklio gadinimui? >> >> "Windozas" parašė naujienų news:lei1jd$h28$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tiriamas objektas yra mazda6 03' 2.0D 100kw >> >> Priesistore: >> Prie salciu nesikure ir nedirbo ant laisvu. Sylant orui, kurimosi >> problema >> beveik isnyko. Bet ant laisvu padirbus uzgesdavo. Po uzgesimo kurdavosi >> sunkiai. Spejau kad kuras neteisingas, pripyliau antigelio... rezultate >> iskart vos uzsikure, vargais negalais datraukiau iki serviso kur buvo >> pakeistas kuro filtras. Po filtro pakeitimo ir kuro bako pripildymo >> sklidinai vaziavo pakenciamai. Laikas nuo laiko uzgesdavo ant laisvu, >> po ko >> sekdavo sunkesnis kurimasis, bet kuresi... Sumazejus kuro bako >> turiniui iki >> ketvirtadalio, apciuopiamai sumazejo trauka, padaznejo gesimai ir >> pasunkejo >> kurimasis. Sumazejus kuro bako turiniui iki ~20% masina nebesikuria. >> Bambaliu atnesti papildomi 5ltr kuro situacijos nepakeite. >> >> Paaiskinkit prasau kaip veikia dyzeliniai varikliai. >> Ar gali nesikurimas buti sugedusio EGR voztuvo pasekme? as kazkaip buvau >> isitikines kad EGR tik galiai itakos turi, o kurimasis kaip ir ne prie >> ko. >> Kaip veikia SCV voztuvas, as suprantu kad jis laisvas apsukas >> priziuri. Ar >> gali jis tai veikt - tai neveikt? ar jo neveikimas gali itakoti kurimasi? >> kaip isbandyt ar veikia? >> Ant kuro filtro tvirtinimo radau mechanine pompa, ja maigant kuras pro >> isejimo anga purskia kaip pasiutes. ar to pakanka manyti kad su kuro >> filtru >> viskas gerai ir jis neuzsikises? >> Ar gali taip but kad kuro kiekis bake itakotu variklio darba, ta >> prasme ar >> gali but kad penktadalis bako yra nedegus skystis ir jis patenka I varkli >> tik kai kuras eina I pabaiga? >> >> Ka dar paprastai buitiskai ar bent be dideliu investiciju butu galima >> ismeginti/patikrint/atmest? manau dyzelistam nuvaryt atiduot visada >> spesiu. >> >> Mastau istraukt visa esama kura bake, gal turit gudriu pasiulymu kaip tai >> padaryt? galeciau per ta kuro filtro pumpa maigyt, bet bijau kad po antro >> litro keiktis pradeciau :D >