nžn koks EGR'as ten, bet bendru atveju dėl jo gali ir gest ir nesikurt ir netraukt. On 2014.02.25 15:03, Vitas wrote: > Vadinamas SCV vožtuvas reguliuoja kuro slėgį common raile, bei kuro > gražinimą atgal į baką. Kai vožtuvas pradeda gesti, daugiau kuro grįžta > atgal į baką, common raile per mažas slėgis ir variklis gesta. Pradžioje > ant laisvų apsukų, veliau jau ir trauka sumažėja. Gali ir visai > nesivesti. EGR'as šiuo atveju visai ne prie ko. > http://www.dieselinjectorsuk.co.uk/fuel-pressure-regulator-valves/ > > Tavo mazdai tiktų toksai: > http://www.dyzeliukas.lt/home/17-denso-scv-294009-0120.html > > > > >> Paaiskinkit prasau kaip veikia dyzeliniai varikliai. >> Ar gali nesikurimas buti sugedusio EGR voztuvo pasekme? as kazkaip >> buvau isitikines kad EGR tik galiai itakos turi, o kurimasis kaip ir >> ne prie ko. >> Kaip veikia SCV voztuvas, as suprantu kad jis laisvas apsukas >> priziuri. Ar gali jis tai veikt - tai neveikt? ar jo neveikimas gali >> itakoti kurimasi? kaip isbandyt ar veikia? >> Ant kuro filtro tvirtinimo radau mechanine pompa, ja maigant kuras pro >> isejimo anga purskia kaip pasiutes. ar to pakanka manyti kad su kuro >> filtru viskas gerai ir jis neuzsikises? >> Ar gali taip but kad kuro kiekis bake itakotu variklio darba, ta >> prasme ar gali but kad penktadalis bako yra nedegus skystis ir jis >> patenka I varkli tik kai kuras eina I pabaiga? >> >> Ka dar paprastai buitiskai ar bent be dideliu investiciju butu galima >> ismeginti/patikrint/atmest? manau dyzelistam nuvaryt atiduot visada >> spesiu. >> >> Mastau istraukt visa esama kura bake, gal turit gudriu pasiulymu kaip >> tai padaryt? galeciau per ta kuro filtro pumpa maigyt, bet bijau kad >> po antro litro keiktis pradeciau :D >> >