Autorius Windozas
Tema Kaip veikia dyzeliniai varikliai
Data 2014-02-25 14:16:45
Tiriamas objektas yra mazda6 03' 2.0D 100kw Priesistore: Prie salciu nesikure ir nedirbo ant laisvu. Sylant orui, kurimosi problema beveik isnyko. Bet ant laisvu padirbus uzgesdavo. Po uzgesimo kurdavosi sunkiai. Spejau kad kuras neteisingas, pripyliau antigelio... rezultate iskart vos uzsikure, vargais negalais datraukiau iki serviso kur buvo pakeistas kuro filtras. Po filtro pakeitimo ir kuro bako pripildymo sklidinai vaziavo pakenciamai. Laikas nuo laiko uzgesdavo ant laisvu, po ko sekdavo sunkesnis kurimasis, bet kuresi... Sumazejus kuro bako turiniui iki ketvirtadalio, apciuopiamai sumazejo trauka, padaznejo gesimai ir pasunkejo kurimasis. Sumazejus kuro bako turiniui iki ~20% masina nebesikuria. Bambaliu atnesti papildomi 5ltr kuro situacijos nepakeite. Paaiskinkit prasau kaip veikia dyzeliniai varikliai. Ar gali nesikurimas buti sugedusio EGR voztuvo pasekme? as kazkaip buvau isitikines kad EGR tik galiai itakos turi, o kurimasis kaip ir ne prie ko. Kaip veikia SCV voztuvas, as suprantu kad jis laisvas apsukas priziuri. Ar gali jis tai veikt - tai neveikt? ar jo neveikimas gali itakoti kurimasi? kaip isbandyt ar veikia? Ant kuro filtro tvirtinimo radau mechanine pompa, ja maigant kuras pro isejimo anga purskia kaip pasiutes. ar to pakanka manyti kad su kuro filtru viskas gerai ir jis neuzsikises? Ar gali taip but kad kuro kiekis bake itakotu variklio darba, ta prasme ar gali but kad penktadalis bako yra nedegus skystis ir jis patenka I varkli tik kai kuras eina I pabaiga? Ka dar paprastai buitiskai ar bent be dideliu investiciju butu galima ismeginti/patikrint/atmest? manau dyzelistam nuvaryt atiduot visada spesiu. Mastau istraukt visa esama kura bake, gal turit gudriu pasiulymu kaip tai padaryt? galeciau per ta kuro filtro pumpa maigyt, bet bijau kad po antro litro keiktis pradeciau :D