Tema: Re: TOYOTA CELICA GTS
Autorius: EdgarasSL
Data: 2010-04-01 08:30:50
Vyteniui.    Pas mane jau du metai skyvas trinesi i korpusa.. ir vibravo 
akimi matomai... kaip ir niekas nesubyrejo...
"Vytenis P." <pc.trinti.@edlonta.lt> wrote in message 
news:hp1amb$gb6$1@trimpas.omnitel.net...
>> 2ZZ-GE variklio gamyklinis siurblys gali subyrėti nuo bet kokio
>> išsibalansavimo arba sukant variklį virš 9500RPM. Jautri variklio vieta.
>> Taip pat, yra pavyzdžiai dėl škyvo, nes grynas aliuminio šmotas sukelia
>> papildomas vibracijas, kažkodėl. O ką iš vis kalbėt apie škyvus, tipo 
>> "ebay
>> shit...". Tam va gamykliniame škyve įdėta guma, kuri gesina šias 
>> kylančias
>> vibracijas. O gal tu manai Toyota šiaip, iš neturėjomo ką veikti darė
>> daugiasluoksnį škyvą? Škyvas nuo siurblio tik per 1cm atstumu ant 
>> alkūninio.
>>
> Jei jau yra disbalansas, tai aliuminio šmotas bus daug sveikiau, negu 
> guma. Visos
> elastingos medžiagos, t.tarpe guma, besisukdamos deformuosis sunkesnio 
> taško
> kryptimi, tą disbalansą dar padidindamos. Taigi, jūsų teorija neteisinga 
> ;)