Tema: Re: TOYOTA CELICA GTS
Autorius: kardanas
Data: 2010-03-29 10:08:29
kogero del vibraciju ir gal siokia tokia apsauga. Siaip senesnese masinose
jokiu tokiu ner vientisas metalas ir viskas. Nu ir laiko gi :) O mane tavo
vietoj labiau neramintu to lydinio kokybe ty ar jis nediltu nuo dirzo. O
toliau manau pofig. Beje kieno dirzas eina per ta skyva? geratoriaus?
pompos?