Tema: Re: TOYOTA CELICA GTS
Autorius: zycha
Data: 2010-03-31 22:09:10
neesu išsisaugojęs tokių nuorodų. Reiktų per forumus ieškoti vėl... tiesiog
esu skaitęs ir tai esu įsiminęs. Kaip ir kitų dalykų, susijusių su šiuo
varikliu ir kokias ligas jis turi. Jei tu nori, kad aš tau pats, asmeniškai,
į tavo rankas pateikčiau daiktinius įrodymus kaip teisme, jei tu bandai,
mane priremti prie sienos, kad aš neturiu savo žodžių įrodymų, argumentų...
žinai, neverta čia tęsti diskusiją. Nes čia pradėda panašėti jau vaikiškus
palyginimus, kas "kietesnis".
Lai šios diskusijos iniciatorius pats sprendžia iš mūsų susirašinėjimo, kaip
jam elgtis. Jis norėjo gauti patarimą, štai gavo... bet jam pačiam spręsti,
geras jis ar blogas, įrodantis ką nors ar ne, paremtas ar ne. Dėl manęs..
tegu deda nors beržinį :) man nei šilta nei šalta.