Tema: Re: TOYOTA CELICA GTS
Autorius: Staska
Data: 2010-03-31 20:33:51
"zycha" <info@microsoft.com> wrote in message
news:hp00jg$av3$1@trimpas.omnitel.net...
> ant 2ZZ-GE variklio sukot? Leidžiu sau galvoti, kad apie šį variklį žinau
> tikrai nemažai ir žinau jo bėdas, bei kokį poveikį turį tam tikri
> komponentų pakeitimai.

Sukama buvo draguose ant Hondos VTEC'o. Jei zinai apie sita varikli daug,
tai tada nepasakosiu per kiek laiko grandine pasikeicia, kaip ardosi VVTI
zvaigzdute ant isiurbimo velenelio, ka rasi ja isardes, kaip ji veikia, kas
joje isdyla, kaip atrodo variklio indeklai, svaistikliai ir panasiu
niuansu.. Gali ir man nepasakot apie tepalo siurblio tvirtinimo vieta,
konstrukcija ir pan..