Tema: Re: Toyota Corolla Verso
Autorius: tomoshokas
Data: 2009-06-06 01:01:33
Turiu tokia nuo 2005 metu pradzios. Dyzelis.Imta ish salono. Praejus
dabar apie 95000 km. Savo darba dare, daro ir manau darys. Jokiu gedimu
iki shiol atliekant planinius patikrinimus kas 15000 km.
Jokios radijos ir prie 140 km/h nereikia jungti, garsas normos ribose.

Vezta su ja ir 7 keleiviai ( trecioje eileje normaliai telpa tik vaikai
arba kazkas panashaus)  ir, lentu kruvos ir daigtu visas debesis. Atlaike.

Jei dabar rinkciausi - tai velgi manau ta pacia Tojotuke  ;)