cia gal nuo pardavejo ir jo salygu priklauso pvz pas mus visiskai nepopuliarus Suzuki, o vat vidurio europoj Swift'u pilni keliai, ir neatrodo kad butu lievos mashinos "Hyperlink" <tomas.bagdonas@gmail.com> wrote in message news:h0847s$v3v$1@trimpas.omnitel.net... > man irgi pasistojo klausimas, kas per masina siuolaikinis fordas? Kazkaip > labai prasta reputacija turejo, bet ziuriu estukai labai juos megsta. > > "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message > news:h0842i$uqi$1@trimpas.omnitel.net... >> paziurek konkurentus, pvz C-Max, S-Max >> >> "-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message >> news:h07p0l$bng$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu bet suma sumarum, jus, kas vazinejat, pilnai patenkinti siuo >>> automobiliu? Suprantu, kad yra visur + ir -, bet apskritai tai jus >>> nesigailit ja nusipirke? Kaip? Ar vis del to yra tokiu vidiniu >>> pasvarstymu, kad apgailestaujama, mol, jei dabar rinkciaus, tai ta ar >>> ana pirkciau, si siek tiek nuvyle... >>> >>> "E.D." <nera@nieko.lt> wrote in message >>> news:h06mgk$igt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Prie 120 km/h - normaliai >>>> PRie 130 km/h - gal radija ir galima jungt, bet pakenciama ir be jos. >>>> Taciau cia turetu but kalba ne tiek apie variklio gaudesi (nes >>>> siuolaikiniuose dyzeliuose esant auktiems sukiams jis ne ka garsesnis, >>>> nei pas benzina), o labiau apie kelio/padangu/vejo keliama triuksma, >>>> nes butent sis triuksmas yra pagrindinis esant didesniam greiciui (tai >>>> galioja praktiskai visoms masinoms, o ne tik cia aptarinejamai). >>>> >>>> Kaip jau cia patare - pabandyk pats pavairuoti ivairiomis salygomis ir >>>> viska nesunkiai pajusi. Nes labai jau cia viskas subjektyvu. Ziurint su >>>> kuo lyginsi, su kuo pries tai vazinejai, ko nori is naujai besirenkamos >>>> masinos. >>>> >>>> >>>> >>>> -o-o- wrote: >>>>> dekui labai uz issamia info. Dar norejau paklaust, kaip variklio >>>>> "gaudesys" salone, tarkim prie 120-130km/h? Butina radija jungt? :) >>>>> >>>>> "E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message >>>>> news:h059ul$gbh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Jau metus vazineju su 2005m. Corolla Verso 2.0 D4D 116AG (senesnis >>>>>> motoras, nei siuo metu siulomi). Mechanine greiciu deze. Nuvaziavau >>>>>> apie 30k km. >>>>>> Nuo pat pirkimo puslapyje www.spritmonitor.de veduosi statistika >>>>>> (kuro sanaudos, remontai, visos kt. islaidos susijusios su masina.). >>>>>> Nusipirkes, is karto pasikeiciau pagr. dirza, visus itempejus, >>>>>> vandens pompa, skyscius, tepalus, filtrus. >>>>>> Siai dienai jokiu nusiskundimu neturiu. Na... gal kiek didokas >>>>>> apsisukimo spindulys... bet cia ziurint su kuo lyginsi; ir prie to >>>>>> greitai priprantama. >>>>>> Siaip automobilis komfortiskas (mano ugis 189cm ir tikrai esu ne >>>>>> smulkaus sudejimo). Sedesena patogi. Ilgoje kelioneje nepavargstu. >>>>>> Keleiviai irgi giria, nes net antros eiles sedynes reguliuojamos. >>>>>> Trecios eiles sedyniu per metus taip ir neteko panaudot. Salone >>>>>> vietos yra daug ir priekyje, ir gale, net kai priekines sedynes >>>>>> pilnai atstumtos atgal. Naudojimo patogumo prideda itin placios >>>>>> galines dureles. >>>>>> Vaziavimo savybes tokios, kokiu ir tikejausi is sios masinos viskas >>>>>> sklandziai. Jauciama NEZYMI turbo duobe nepasiekus 2000 aps./min, bet >>>>>> ja apeiti su laiku ismokstama ir ji nekelia ypatingu nepatogumu. >>>>>> Kuro sanaudos pas mane apie 6L/100km misriame rezine (nesportuoju, >>>>>> bet ir ne vezlys). >>>>>> Garso izoliacija kaip tokios klases automobilyje mane pilnai tenkina. >>>>>> Valdomumas taip pat neblogas ir vasara, ir ziema. ESP neikyri, bet >>>>>> kai reikia - suveikia protingai. >>>>>> Elktronika ir elektrika tiesiog dirba savo darba ir viskas. >>>>>> Kuro sanaudos pas mane apie 6L/100km. >>>>>> Vaziuokle kol kas musu kelius kencia. >>>>>> Aptarnavimas paprastas - kadangi masina jau nebe garantine, tepalus >>>>>> ir filtrus keiciuosi pats. Ir tai padaryti nera sudetingiau, nei >>>>>> kokiame '88m. gamybos Audi 100. >>>>>> >>>>>> Pries isigydamas sia masina, daug apie ja skaiciau. Pagridiniai >>>>>> akcentai is tu skaitalu: >>>>>> - Pusiau automatine (robotizuota) greiciu deze, kuri komplektuojama >>>>>> su benzininiais vaikliais yra tikrai nevykusi. Ilgai galvoja, kartai >>>>>> kyla tikrai sunkiai/ilgai taisomu gedimu. Ir jau nezinia kodel ja >>>>>> reiketu rinktis perkamt masina. >>>>>> - Keiciant stabdziu kaladeles (ir priekines, ir galines) butina >>>>>> laikytis gamintojo rekomenduojamos proceduros (pravalyti, >>>>>> ismankstinti, sutepti suportus ir t.t.). >>>>>> - Naudoti tik kokybiska kura (ypac dyzeliniuose varikliuose). Tad is >>>>>> karto atpuola visokie variantai su baltarusisku, rusisku ir kt. >>>>>> neaiskios kilmes kuru "pigiau". Nes po to gali atsitikti visai >>>>>> nepigiai... >>>>>> >>>>>> -o-o- wrote: >>>>>>> Dabar va kaip tik toyotos salonuose vyksta ispardavimai ne tik >>>>>>> versu, bet ir kt. toyotos modeliu. Nuolaidos nemazos. Domina 2008m >>>>>>> metu corolla verso. Kas tai per masina, ar patogi, ar manevringa ir >>>>>>> apskritai kaip ji stovi ant ratu? Saugumas? Kaip ju dyzeliai 136Aj >>>>>>> ir 177Aj? Kas toj masinoj gerai, kas negerai? Vistiek kazkas >>>>>>> vazinejates su jomis, brukstelkit kelis zodzius. Dekui >>>>> >>> >> >> >