Ne, nesigailiu. Ypac dabar, kai kaip besisuktum, bet taupus vaziavimas yra aktualu. O kai vaziuoji taupiai ir dar visai patogiai ir civilizuotai, tai dar maloniau. Nors kita vertus, su masinomis baznycioj nesizenijama... ;) Viskam savas laikas. -o-o- wrote: > nu bet suma sumarum, jus, kas vazinejat, pilnai patenkinti siuo automobiliu? > Suprantu, kad yra visur + ir -, bet apskritai tai jus nesigailit ja > nusipirke? Kaip? Ar vis del to yra tokiu vidiniu pasvarstymu, kad > apgailestaujama, mol, jei dabar rinkciaus, tai ta ar ana pirkciau, si siek > tiek nuvyle... > > "E.D." <nera@nieko.lt> wrote in message > news:h06mgk$igt$1@trimpas.omnitel.net... >> Prie 120 km/h - normaliai >> PRie 130 km/h - gal radija ir galima jungt, bet pakenciama ir be jos. >> Taciau cia turetu but kalba ne tiek apie variklio gaudesi (nes >> siuolaikiniuose dyzeliuose esant auktiems sukiams jis ne ka garsesnis, nei >> pas benzina), o labiau apie kelio/padangu/vejo keliama triuksma, nes >> butent sis triuksmas yra pagrindinis esant didesniam greiciui (tai galioja >> praktiskai visoms masinoms, o ne tik cia aptarinejamai). >> >> Kaip jau cia patare - pabandyk pats pavairuoti ivairiomis salygomis ir >> viska nesunkiai pajusi. Nes labai jau cia viskas subjektyvu. Ziurint su >> kuo lyginsi, su kuo pries tai vazinejai, ko nori is naujai besirenkamos >> masinos. >> >> >> >> -o-o- wrote: >>> dekui labai uz issamia info. Dar norejau paklaust, kaip variklio >>> "gaudesys" salone, tarkim prie 120-130km/h? Butina radija jungt? :) >>> >>> "E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message >>> news:h059ul$gbh$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jau metus vazineju su 2005m. Corolla Verso 2.0 D4D 116AG (senesnis >>>> motoras, nei siuo metu siulomi). Mechanine greiciu deze. Nuvaziavau apie >>>> 30k km. >>>> Nuo pat pirkimo puslapyje www.spritmonitor.de veduosi statistika (kuro >>>> sanaudos, remontai, visos kt. islaidos susijusios su masina.). >>>> Nusipirkes, is karto pasikeiciau pagr. dirza, visus itempejus, vandens >>>> pompa, skyscius, tepalus, filtrus. >>>> Siai dienai jokiu nusiskundimu neturiu. Na... gal kiek didokas >>>> apsisukimo spindulys... bet cia ziurint su kuo lyginsi; ir prie to >>>> greitai priprantama. >>>> Siaip automobilis komfortiskas (mano ugis 189cm ir tikrai esu ne >>>> smulkaus sudejimo). Sedesena patogi. Ilgoje kelioneje nepavargstu. >>>> Keleiviai irgi giria, nes net antros eiles sedynes reguliuojamos. >>>> Trecios eiles sedyniu per metus taip ir neteko panaudot. Salone vietos >>>> yra daug ir priekyje, ir gale, net kai priekines sedynes pilnai >>>> atstumtos atgal. Naudojimo patogumo prideda itin placios galines >>>> dureles. >>>> Vaziavimo savybes tokios, kokiu ir tikejausi is sios masinos viskas >>>> sklandziai. Jauciama NEZYMI turbo duobe nepasiekus 2000 aps./min, bet ja >>>> apeiti su laiku ismokstama ir ji nekelia ypatingu nepatogumu. >>>> Kuro sanaudos pas mane apie 6L/100km misriame rezine (nesportuoju, bet >>>> ir ne vezlys). >>>> Garso izoliacija kaip tokios klases automobilyje mane pilnai tenkina. >>>> Valdomumas taip pat neblogas ir vasara, ir ziema. ESP neikyri, bet kai >>>> reikia - suveikia protingai. >>>> Elktronika ir elektrika tiesiog dirba savo darba ir viskas. >>>> Kuro sanaudos pas mane apie 6L/100km. >>>> Vaziuokle kol kas musu kelius kencia. >>>> Aptarnavimas paprastas - kadangi masina jau nebe garantine, tepalus ir >>>> filtrus keiciuosi pats. Ir tai padaryti nera sudetingiau, nei kokiame >>>> '88m. gamybos Audi 100. >>>> >>>> Pries isigydamas sia masina, daug apie ja skaiciau. Pagridiniai akcentai >>>> is tu skaitalu: >>>> - Pusiau automatine (robotizuota) greiciu deze, kuri komplektuojama su >>>> benzininiais vaikliais yra tikrai nevykusi. Ilgai galvoja, kartai kyla >>>> tikrai sunkiai/ilgai taisomu gedimu. Ir jau nezinia kodel ja reiketu >>>> rinktis perkamt masina. >>>> - Keiciant stabdziu kaladeles (ir priekines, ir galines) butina laikytis >>>> gamintojo rekomenduojamos proceduros (pravalyti, ismankstinti, sutepti >>>> suportus ir t.t.). >>>> - Naudoti tik kokybiska kura (ypac dyzeliniuose varikliuose). Tad is >>>> karto atpuola visokie variantai su baltarusisku, rusisku ir kt. >>>> neaiskios kilmes kuru "pigiau". Nes po to gali atsitikti visai >>>> nepigiai... >>>> >>>> -o-o- wrote: >>>>> Dabar va kaip tik toyotos salonuose vyksta ispardavimai ne tik versu, >>>>> bet ir kt. toyotos modeliu. Nuolaidos nemazos. Domina 2008m metu >>>>> corolla verso. Kas tai per masina, ar patogi, ar manevringa ir >>>>> apskritai kaip ji stovi ant ratu? Saugumas? Kaip ju dyzeliai 136Aj ir >>>>> 177Aj? Kas toj masinoj gerai, kas negerai? Vistiek kazkas vazinejates >>>>> su jomis, brukstelkit kelis zodzius. Dekui >