Tema: Re: Toyota Corolla Verso
Autorius: E.D.
Data: 2009-06-03 23:30:12
Prie 120 km/h - normaliai
PRie 130 km/h - gal radija ir galima jungt, bet pakenciama ir be jos.
Taciau cia turetu but kalba ne tiek apie variklio gaudesi (nes 
siuolaikiniuose dyzeliuose esant auktiems sukiams jis ne ka garsesnis, 
nei pas benzina), o labiau apie kelio/padangu/vejo keliama triuksma, nes 
  butent sis triuksmas yra pagrindinis esant didesniam greiciui (tai 
galioja praktiskai visoms masinoms, o ne tik cia aptarinejamai).

Kaip jau cia patare - pabandyk pats pavairuoti ivairiomis salygomis ir 
viska nesunkiai pajusi. Nes labai jau cia viskas subjektyvu. Ziurint su 
kuo lyginsi, su kuo pries tai vazinejai, ko nori is naujai besirenkamos 
masinos.



-o-o- wrote:
> dekui labai uz issamia info. Dar norejau paklaust, kaip variklio "gaudesys" 
> salone, tarkim prie 120-130km/h? Butina radija jungt? :)
> 
> "E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message 
> news:h059ul$gbh$1@trimpas.omnitel.net...
>> Jau metus vazineju su 2005m. Corolla Verso 2.0 D4D 116AG (senesnis 
>> motoras, nei siuo metu siulomi). Mechanine greiciu deze. Nuvaziavau apie 
>> 30k km.
>> Nuo pat pirkimo puslapyje www.spritmonitor.de veduosi statistika (kuro 
>> sanaudos, remontai, visos kt. islaidos susijusios su masina.).
>> Nusipirkes, is karto pasikeiciau pagr. dirza, visus itempejus, vandens 
>> pompa, skyscius, tepalus, filtrus.
>> Siai dienai jokiu nusiskundimu neturiu. Na... gal kiek didokas apsisukimo 
>> spindulys... bet cia ziurint su kuo lyginsi; ir prie to greitai 
>> priprantama.
>> Siaip automobilis komfortiskas (mano ugis 189cm ir tikrai esu ne smulkaus 
>> sudejimo). Sedesena patogi. Ilgoje kelioneje nepavargstu. Keleiviai irgi 
>> giria, nes net antros eiles sedynes reguliuojamos. Trecios eiles sedyniu 
>> per metus taip ir neteko panaudot. Salone vietos yra daug ir priekyje, ir 
>> gale, net kai priekines sedynes pilnai atstumtos atgal. Naudojimo patogumo 
>> prideda itin placios galines dureles.
>> Vaziavimo savybes tokios, kokiu ir tikejausi is sios masinos viskas 
>> sklandziai. Jauciama NEZYMI turbo duobe nepasiekus 2000 aps./min, bet ja 
>> apeiti su laiku ismokstama ir ji nekelia ypatingu nepatogumu.
>> Kuro sanaudos pas mane apie 6L/100km misriame rezine (nesportuoju, bet ir 
>> ne vezlys).
>> Garso izoliacija kaip tokios klases automobilyje mane pilnai tenkina. 
>> Valdomumas taip pat neblogas ir vasara, ir ziema. ESP neikyri, bet kai 
>> reikia - suveikia protingai.
>> Elktronika ir elektrika tiesiog dirba savo darba ir viskas.
>> Kuro sanaudos pas mane apie 6L/100km.
>> Vaziuokle kol kas musu kelius kencia.
>> Aptarnavimas paprastas - kadangi masina jau nebe garantine, tepalus ir 
>> filtrus keiciuosi pats. Ir tai padaryti nera sudetingiau, nei kokiame 
>> '88m. gamybos Audi 100.
>>
>> Pries isigydamas sia masina, daug apie ja skaiciau. Pagridiniai akcentai 
>> is tu skaitalu:
>> - Pusiau automatine (robotizuota) greiciu deze, kuri komplektuojama su 
>> benzininiais vaikliais yra tikrai nevykusi. Ilgai galvoja, kartai kyla 
>> tikrai sunkiai/ilgai taisomu gedimu. Ir jau nezinia kodel ja reiketu 
>> rinktis perkamt masina.
>> - Keiciant stabdziu kaladeles (ir priekines, ir galines) butina laikytis 
>> gamintojo rekomenduojamos proceduros (pravalyti, ismankstinti, sutepti 
>> suportus ir t.t.).
>> - Naudoti tik kokybiska kura (ypac dyzeliniuose varikliuose). Tad is karto 
>> atpuola visokie variantai su baltarusisku, rusisku ir kt. neaiskios kilmes 
>> kuru "pigiau". Nes po to gali atsitikti visai nepigiai...
>>
>> -o-o- wrote:
>>> Dabar va kaip tik toyotos salonuose vyksta ispardavimai ne tik versu, bet 
>>> ir kt. toyotos modeliu. Nuolaidos nemazos. Domina 2008m metu corolla 
>>> verso. Kas tai per masina, ar patogi, ar manevringa ir apskritai kaip ji 
>>> stovi ant ratu? Saugumas? Kaip ju dyzeliai 136Aj ir 177Aj? Kas toj 
>>> masinoj gerai, kas negerai? Vistiek kazkas vazinejates su jomis, 
>>> brukstelkit kelis zodzius. Dekui 
> 
>