Tema: Re: Avensis Verso
Autorius: Pi.
Data: 2012-04-22 10:33:57
"ROOTS" <rootsas@gmailas.com> wrote in message
news:jmv2j3$i33$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu kagi, is pirmu valandu pasirode, kad vidaus apdaila senosios mano buvo
> kokybiskesne :D
> Dingo ant paneles daiktadeze, ji buvo puiki dokams, tusinukams,
> blonknotams, raktams - bl nebera. Keleivio pusej tos dvi akzkokios man
> mazesnes pasirode uz senesnes korolos.  Nesuprantu, jei patrauke skydeli I
> viduri, tai galejo padaryt kairej vairuotojuj daiktadeze smukmei :/ Kur
> pasidet visokius leidimus masinai, stovejimo diska ir pan?

nepasigedau tokiu daiktadeziu:), o tai tu net nebuvai isedes pries
perkant?:)

> Ikista USB rakta per pirma kelione biski uzlenke keleivis koja ar ranka,
> nusipirkau prailgintuva laida usb

o tai usb pas tave kur kisasi.. pas mane i navigacija.. tai su koja sunku
butu ji sulauzyt

> Bagazinej siap graziai atrodo, bet atidarius vel susidet daiktams maziau
> veitos nei senojoj. Cia as apie vietas po dangciu
> Ir nesupratau, kodel nera atsarginio rato!!!!! to mazycio net nera. Cia
> pzidecas :D Aisku man su senaja jo isvis neprireike per 100k km. Nu bet
> cia aisku kai nera jo, tai butinai prireiks.

pas tave 7 vietos? nes 5 vietu lyg ir eina atsarginis ratas arba papildomai
uzsakyt buvo galima.. 7 vietei tik rem. komplektas, nes netelpa