Tema: Re: Avensis Verso
Autorius: ROOTS
Data: 2012-04-21 22:42:27
Nu kagi, is pirmu valandu pasirode, kad vidaus apdaila senosios mano buvo
kokybiskesne :D
Dingo ant paneles daiktadeze, ji buvo puiki dokams, tusinukams, blonknotams,
raktams - bl nebera. Keleivio pusej tos dvi akzkokios man mazesnes pasirode
uz senesnes korolos.  Nesuprantu, jei patrauke skydeli I viduri, tai galejo
padaryt kairej vairuotojuj daiktadeze smukmei :/ Kur pasidet visokius
leidimus masinai, stovejimo diska ir pan?
Ikista USB rakta per pirma kelione biski uzlenke keleivis koja ar ranka,
nusipirkau prailgintuva laida usb
Bagazinej siap graziai atrodo, bet atidarius vel susidet daiktams maziau
veitos nei senojoj. Cia as apie vietas po dangciu
Ir nesupratau, kodel nera atsarginio rato!!!!! to mazycio net nera. Cia
pzidecas :D Aisku man su senaja jo isvis neprireike per 100k km. Nu bet cia
aisku kai nera jo, tai butinai prireiks.
Nu ir apdaila, plastmaskes, visos kazkaip prastesnes, kazkaip juda
paklibinus ir pan. Brrrr...
Bet vaziuoja labai smagiai, super. Soniniai veidrodeliai dar didesni nei
senosios.

"Pi."  wrote in message news:jmn2ja$4di$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai geriausiai ir man verso pasirode:)) kainos vs kokybes vs patikimumo..
gal ir klydau, bet dziugina nu:)