Tema: Re: Avensis Verso
Autorius: ROOTS
Data: 2012-04-17 12:59:40
nu sunku pagal skaiciukus sprest, tuos kur www yra ilgiai, atstumai.Avensis
isgesnis, bet verso atstumas tarp asiu didesnis
nu jei verso naujoji vaziuos minksciau ir geriau nei senoji verso, vaziuos
kaip vaziuoja avensis - tai super! kaip uz tokia kaina
nes kiek ziurejau tokio tipo kitu firmu, tai arba brangiau, arba nieko gero
biesina tik vienas dalykas, kad toyota nededa automatiskai uzlenkiamu
veidrodeliu, tik avensyje :)

"Pi."  wrote in message news:jmj0u7$keq$1@trimpas.omnitel.net...

niekada nelyginai skaiciuku.. bet vadybininkas bure, kad verso dabar yra ant
avensio bazes..