Tema: Re: Avensis Verso
Autorius: ROOTS
Data: 2012-04-18 13:07:46
Na ziurejau panasius vienaturius, panasiu komplektaciju, nuoga kaina arba
didesne buvo, arba masina nelabai.
Nu kokia butu panasaus lygio kaip verso ar dar geresne ir butu pigesne???

"Pi."  wrote in message news:jmlo0a$qg5$1@trimpas.omnitel.net...

nu blin ka reiskia "kaip uz tokia kaina" :))) ziurek ne kiek moki(spec
nuolaidos ir mokesciu lengvatos), o kiek kainuoja:)) 100klt?:) su avensiu
nevaziavau.. bet verso man vaziuoja gerai. kuro sanaudos kiek didokos, bet
is principo viskas norma.